کلید واژه کانونی چیست و چرا باید تنها یک بار از آن استفاده کرد؟

کلید واژه کانونی یا کلمه کلیدی اصلی، در واقع اصلی ترین کلمه یا دسته کلماتی است که شما می خواهید در صفحات وب سایت خود برای جستجوگرها بهینه سازی کنید. این کلمات کلیدی باید به طور خاص در عنوان، توضیحات و محتوای صفحات شما مورد استفاده قرار گیرند.

اما چرا باید فقط یک بار از کلید واژه کانونی استفاده کرد؟ در واقع، این مسئله به معنی استفاده یک بار از کلید واژه در کل متن نیست، بلکه منظور از آن این است که برای هر صفحه از سایت، باید تنها یک کلید واژه کانونی داشته باشید.

دلیل این موضوع این است که اگر بیش از یک کلید واژه کانونی برای یک صفحه تعیین کنید، موتورهای جستجو ممکن است گیج شوند و نتوانند تشخیص دهند که صفحه شما در مورد چه موضوعی است. این می تواند منجر به کاهش رتبه جستجو شما شود.

به عنوان مثال، اگر شما یک وبلاگ در مورد پخت و پز دارید و یک پست نوشته اید در مورد “چگونگی پخت کیک شکلاتی”، کلید واژه کانونی شما باید “پخت کیک شکلاتی” باشد، نه “پخت کیک، شکلات، دسر” و غیره.

بنابراین، انتخاب یک کلید واژه کانونی مناسب و استفاده مناسب از آن در محتوای شما، می تواند به بهبود رتبه جستجوی شما و در نتیجه، افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند.

DG marketor وب‌سایت

نظرات بسته شده است.